Onsdag

Hade en ganska tråkig föreläsning på förmiddagen, men kompenserade upp det med mycket trevlig långlunch med klasskamrater! Ikväll har jag lagat kasslerwok till middag och skickat in en uppgift. Och packat väskan! Imorgon bär det av mot kära Norrköping! Det ska bli så himla kul att träffa familjen och kamrater igen. Och bara att hitta, veta vilken spårvagn/buss/tåg som går vart, hur lång tid det tar och vart man ska gå när man är hungrig eller när man vill fika. Alla kommer prata normalt (älskade östgötska!) och jag ska sova i mitt gamla fina rum med den bästa sängen i världen (och jag längtar efter badrummet.. stort, med fönster, två handfat och ja.. stort!).
 
Mamma fyller år så det blir kalas både på lördag och söndag. På fredag ska jag få följa med och hämta Casper på dagis. Kan inte riktigt fatta att han är så stor redan! Och så ska jag träffa bästa Johanna, och kära hjärtanes vad jag saknar henne! (Tar min största resväska, och så packar jag ner henne och tar med tillbaka till Malmö tror jag...) Och självklart ska den obligatoriska promenaden i hallberga knallas i sällskap med Anna!
 
Känns som jag ska på semester. Hurra!
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

men åh gullunge, packar ner mig själv självmant!

2012-10-17 @ 22:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0