Första sittningen - En baklängesmiddag



Och vi hade sån himla tur för på välkomstdagen så sålde dom ett par biljetter till sittningen (dom var slut när jag skulle köpa förra veckan) så jag och en tjej (som heter Nina och går i min klass) knep varsin! Så när vi var färdiga i stan så åkte jag hem och bytte klänning, lockade håret, letade fram mitt bästa läppstift och mina fina svarta pumps från vagabond (som inte syns på bilden) och sen hoppade jag på cykeln och trampade in till centralstationen där jag mötte Nina. Vi satte oss på en liten restaurang inne i stationshuset och dom hade min favoritsmak på cider: granatäpple. När det var uppdrucket var det dags att cykla till kårhuset. Där mötte vi en massor andra glada studenter och slog oss ner vid ett av borden tillsammans med ett gäng klasskamrater. Sedan bjöds det på baklängesmiddag och efter det var det partaj inne i kårens egen lilla klubb.







Kommentarer
Postat av: Anonym

vartifrån är klänningen?

2012-09-13 @ 22:48:56
Postat av: Anonym

haha, pomegranate...... hahaha!

2012-09-13 @ 23:24:26
Postat av: Anonym

fin!

2012-09-15 @ 14:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0