FREDAG

Hej!
Har precis packat upp mina grejer och slängt mig i soffan med klänningen utbytt mot mjukisbyxor! Har varit i Köpenhamn hela dagen och trots det urusla vädret så har det varit mycket trevligt. Började med en något seg visning på Arbeidermuseet (skolgrej) och sen gick vi (Moa, Josephine, Fredrik och jag) och åt lunch. Kikade lite i affärer men gick ganska snabbt till ett fik. Det var inget vanligt fik utan ett lite underligt sådant, så mitt te smakade liksom lite bondgård. Trevligt ändå och sen blev klockan ungefär tre och halva sällskapet tog tåget över bron. Josephine och jag stannade kvar för lite shopping. Blev lite hungrig av att prova kläder så vi smet in på ett bageri och köpte den godaste croissanten jag ätit och sedan var det kväll och vi knallade tillbaka mot tåget och sedan susade också vi över bron och tillbaka in i Malmö. Cyklade i storm och ösregn hem, så nu sitter jag och funderar på om jag ska poppa popcorn eller gå till ica och köpa ballerina kakor (sjukt sugen på just ballerina..). Tål att funderas på! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0