Lördagsmys


Igår kväll gick vi till Viktors. Det var dags för Maltes väldigt, väldigt försenade födelsedagsmiddag.

Förrätter. Maltes såg så himla god ut, och jag funderade på om kocken skulle bli arg om man beställer toast skagen utan räkor?



Till varmrätt åt vi oxfilé båda två, och det var så himla gott!


Till efterrätt åt jag fransk chokladkaka med gammaldags vanilj och färska bär, och det var sådär farligt gott att jag hade kunnat beställa sådär tio till..


Viktors ligger på Lilla Torg, och så här mysigt är det där, fast att det är höst!

Meeen, vi skulle på bio och popcorn är ju en av de godaste saker jag vet, så det blev "bara" en efterrätt och inget mer Lilla Torg. Sedan satte vi oss tillrätta och mumsade i oss en hel massa popcorn (konstigt hur mycket man kan få plats med i magen!) och så såg vi Hypnotisören. Sjukt bra film, men fy tusan vad otäck! Hur som helst en mycket lyckad kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0