När det är tyst i allas öron hör du vindarnas sus.


Igår skulle jag gå ut och ner till vattnet för att prova kameran på riktigt för första gången, men jag hann bara till gården och vårblommorna innan batteriet dog. Så då fick jag snällt gå in igen. Klumpigt av mig förstås, att inte haft koll på det.


Så jag gick till affären och handlade lite, och sen läste jag ett kapitel till föreläsningen idag. Malte fjantade sig och tjatade om kaffedrink (jag dricker inte kaffe) så tillslut så gjorde vi varm oboy. Då hade kameran vaknat till liv, så istället för havet och småbåtshamnen så fick ni se vårblommor på gården och varm oboy i soffan.

Kommentarer
Postat av: Malin Aurora

Åh vårblommor<3

2013-04-10 @ 15:12:57
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0