Torsdag


Efter diverse nödvändigheter som plugg och träning åkte jag till Lund! 
(okej. inte dom bästa bilderna på Lund. jag saknar min kamera så jag dör. var inne i en butik som är bra på nikon och pratade och ställde massor frågor. de gav samma svar och rekommenderade samma kamera som de gjorde i en butik här i malmö. då var det bara det här med att jag ska skrapa ihop pengar till den..)


Jag mötte iallafall Elisabeth! Vi gick och tittade i lite butiker, men var duktiga båda två och höll i våra slantar. Det finns så mycket vårfint nu, dessutom har solen varit framme flera dagar, så det var mycket trevligt ändå. Vartefter kände vi att det var hög tid för fika. Och på bilden ser ni vad jag föll för. Mango och hallon mousse på chokladbotten. Livsfarligt gott! Om jag bara hittade hade jag gått dit imorgon igen! Mmm. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0