Måndag

Igår fixades och trixades det en hel del här hemma! Jag håller på och försöker organisera det dolda kaoset i skåp och lådor och kämpar tappert mot Maltes önskan om att allt ska få ligga framme och huller om buller. Till och med bokhyllan (som förut gav mig huvudvärk) börjar se trevlig ut! Dessutom så hjälpte Malte mig att sätta upp hyllan ni ser på bilden ovan. Det är egentligen en kökshylla från ikea, men om de nu inte vet hur man konstruerar den perfekta hyllan så får jag ju helt enkelt köpa det som erbjuds och göra om! Stången som galgarna hänger på är alltså en såndär som man ska hänga upp krokar på i köket och sen ha diverse kastrueller och vispar på, och inte alls till för kläder.. Funkar finfint, minsann!
 
 
Dagens lunch! Åkte till Lund och skrev in mig på Östgöta Nation, så nu är jag väl äntligen en äkta student! Ser fram emot deras omtalade söndags-bruncher. Hur som helst. Efter inskrvningen så mötte jag upp Elisabeth och så gick vi och åt lunch. Jag åt pancetta, och det var så himla gott. Pasta måste nästan vara den bästa maten. Efter det en jobbig (men givande) föreläsning med maraton-anteckningar och skrivkramp. Laddade om med oboy när jag kom hem, och sedan mer plugg. Nu: Top Model Sverige. (Sen: Ännu mer plugg..)

Kommentarer
Postat av: maja

smart idé med att göra om kökshyllan till klädhylla! kanske imiterar ;D

2013-02-03 @ 23:47:42
URL: http://mavisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0