Nyår


Nyårsklänningen åkte på och på köpet så fick jag lätta andningsbesvär. Det syns inte på bilderna, men klänningen är så himla snygg i ryggen och jag känner mig så fin i den. (Det är nog en framtida favorit och bara jag får spendera ett par timmar på gymmet ute på Ön när vi kommer tillbaka till Malmö så ska det nog bli ännu bättre..)


Vi åkte hem till Ted och jag gjorde mitt bästa för att snabbt få ihop någon sorts middag (Teds kök är pyttelitet och saknar både ett och annat, som elvisp till exempel.) Det bjöds på en liten mini-buffé med mangosallad, snittar, och en del annat och allt tog slut och alla verkade nöjda. Jag älskar mangosallad! Till efterrätt blev det (som vanligt) vit chokladmousse med kiwi.



Ted hade dukat fint och lagom till att vi skulle gå vidare hade ljuset brunnit slut och stumpen trillade ner i flaskan.


Ted och jag.


Vi gick hem till Hägg. Där hade det också varit middag.


Lagom till tolvslaget gick vi upp på takterassen på Teds kontor, mitt i industrilandskapet, och skålade i champange. Det var fyrverkerier överallt och vi stod på första parkett med utsikt över hela stan, så himla tjusigt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad lyxigt med takterassen!
Gott nytt år :)

2013-01-03 @ 19:58:22
Postat av: Lovisa

Jättefin klänning! Från?

Svar: Tack! Klänningen är faktiskt från H&M :)
Julia

2013-01-04 @ 16:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0