Somebody said you got a new friend. Does she love you better than I can?

Min fina, älskade D60 har lämnat mig. Helt plötsligt så lät han konstigt när jag skulle ta ett foto, och sen blev det aldrig några fler. Har pratat med Nikons support och det enda som finns att göra är att skicka den till dom på reparation. Det kommer bara upp en text "Fel. Tryck på avtryckren igen." fast att jag gjorde allt det dom sa att jag skulle göra. Det är så himla sorgligt och jag tror att jag har bestämt mig för att det är dags att säga hej då och gå vidare. Troligtvis kostar en reparation så pass mycket att det är mer värt att jag köper en ny kamera. Har funderat rätt länge på att jag vill gå upp till en mer 'avancerad' kamera med större möjligheter, men jag vill inte bli tvingad till det såhär. Nedrans skit, tusan och fy farao. Sörjer som attans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0