It's a hard work, hard work


Efter skolan åkte jag hem och åt lunch och knallade till Malmborgs och storhandlade. Det var sjukt tungt att bära hem, men det gick. Pysslade lite här hemma och förberedde middag och sedan gick jag till gymmet. Spinning! Mitt allra bästa pass. Jag som inte ens gillade att cykla förut (gnällde jämt för att jag fick ont i rumpan och allt möjligt..) och nu så är jag spinning-frälst! Det är just det här tisdags-passet som jag gillar mest, det är en jättebra instruktör, bra musik och bra tid. Blir superpeppad varje gång. Blev svettig som satan, och var det fortfarande när jag kom hem (det syns inte på bilden förstås, min ni kan ju.. visualisera). Imorgon blir det gym, gym, gym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0