Tisdag



Klänning: Topshop, Tröja: Forever 21

Idag har jag haft eftermiddags-föreläsning och var riktigt rastlös innan. Passade på att kolla upp recept på bröd, så imorgon ska här bakas! Efter föreläsningen åkte jag hem och åt soppa på morot, potatis, schalottenlök, purjolök och vitkål (för det är mest det jag har i kylen just nu) och så piffade jag till det med lite bacon. Faktiskt mycket gott!
 
 
Efter det gick jag på ett sjuk jobbigt spinningpass, och det gick så himla bra så nu ska jag fira med popcorn och film fast att det är vardag och redan sent! Pratade med både mor och far riktigt länge i telefon också, så hemlängtan är mindre. Och det här med att gamle herr D60 har gett upp känns som att det kommer att lösa sig och kanske rent av bli riktigt bra. Pappa har iallafall tipsat mig om ett par stycken bra ställen här i Malmö och Lund, så jag får ge mig ut på jakt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0