Tisdag


I förmiddags tog jag och Anna oss en rejäl promenix på sådär 6,3 kilometer (enligt runkeeper). Nere vid strömmen såg vi en vit and! Det måste vara något fel på den, men den var himla fin ändå. Lite längre bort blev änderna alldeles till sig när jag stannade och tog upp kameran - de trodde säkert att det var bröd jag skulle plocka fram.. Synd bara att allt ser så grått och smutsigt ut! Himlen vara jättefult grå och alla träden ser så tråkiga ut utan löv..

Sedan gick vi till Skafferiet och åt salladslunch och chokladboll och te. 

När vi sedan beslutade oss för att röra oss hemåt så ringde min syster och vi fick knalla på ordentligt, för en liten Emil hade feber och behövde hämtas från dagis. Moster-akuten ryckte in och bar stackarn heela vägen hem till sängen. Armarna dog och jag kan knappt ens hålla i mobilen för att skicka sms. Det innebär att Emil håller på att bli stor, och att jag är klenare än jag trodde. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0