Hejdå på grönbetet


Igår kväll så var jag hemma hos Marie, som ska flytta till Chicago, på hejdå-fest! Hon bor ungefär vid Hyllie, men just precis hennes område heter Grönbetet. Så himla gulligt! Hängde iallafall med kära arbetskamrater, tex Isabella som går i min klass också. När jag åkte hemifrån regnade det lite, men innan vi var framme så hade det hunnit bli bra väder. Så vi satt ute med filtar och det kändes som sommar! 


Sådär framåt halv två blev vi lite hungriga, och så kom Marie på att hennes mamma hade bakat små muffins. Bättre än så blir det ju nästan inte. Tog med mig en som färd-proviant när vi gick hem. Gick hem! Det om något är väl somrigt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0