Torsdag



Så här har jag sett ut idag. Mest så har jag varit på dejt med Josephine. På Ikea. Men jag höll hårt i mina slantar! Köpte en blomma och ljus och sådär, men inget varken stort eller dyrt. Kände mig himla nöjd med mig själv.

Imorgon flyger vi till Budapest, och jag hoppas på bra shopping (även om det inte verkar så..). Vädret såg ut att bli riktigt dåligt, så vi får hitta på inomhus-saker. Det blir hur som helst jätteskönt att åka bort lite. Ser fram emot hotellet, som verkade riktigt bra när vi bokade. Särskilt frukosten verkade vara något alldeles extra, hoppas på massor frukt, färskpressade juicer och en och annan kaka..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, hoppas ni får det jättefint! <3

2013-03-21 @ 17:46:01
URL: http://johannaaxelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0