Carbonara och rosé


Dagen började med lite regn och massor motvind på väg till skoaln och när vi skulle in till stan riktigt spöregnade det. Men det blev bättre! Gick till Spot med några tjejer och åt världsgod carbonara (glömde att jag hade kameran med, så den får ni inte se). Efter lunchen åkte några hemåt, men jag och lisa satte oss på lilla torg och tog ett glas vin. Det blev så himla soligt och fint och båda två kan prata i evigheter, så vips så var klockan fem (vi hade alltså suttit där på uteserveringen i nästan fyra timmar..) och det var dags att cykla hemåt. Jag som fasat för att cykla hem i regn kunde istället njuta av solsken! Efter en sväng på gymmet och middag är jag nu redo för lite sista plugg innan tentan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0