Cykelrekord en måndag


Det här är en ny favoritfrisyr. Det är så himla skönt att bli av med allt hår ifrån ansiktet när man sitter på föreläsning. Nu ser frisyren kanske lite ledsen ut på bilden, den hade nämligen cyklat en hel del. Enligt runkeeper hela 2,2 mil! Först till och från skolan, sedan till emporia och därifrån till ön och så hem igen. Det är mitt rekord på cykel en vanlig dag. Eller, det är iallafall det längsta som runkeeper mätt upp åt mig.  


Och så här såg resten av mig ut. Kjol och jacka från Monki, sjal från Lindex och väskan är köpt i en butik i Budapest.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad fin du är! <3
Jag har letat efter fotosidan jag köpte linsen från men hittar den inte... :( Har för mig rent visuellt att det var www.cyberphoto.se, men hittar inte close-up billigt där. Hittade dock close-ups på www.kamda.se som kostade upp till 99kr, om det kan vara något?
Det var typ 3 år sedan jag köpte linsen så tyvärr är det allt jag kan komma på. Hoppas du hittar något som passar! :)

2013-05-21 @ 17:20:10
URL: http://johannaaxelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0