Ge ingen tid till ånger, det blir bra vad som än kommer


Goddag!
Idag har vi haft ännu en kort dag i skolan. Gillar kursen vi läser nu, så läser en hel del hemma. Jag har ätit frukostmat både imorse och till lunch (frukost 1: bananpannkaka, frukost 2/lunch: youghurt och mitt världsgoda kikärtsbröd som jag bakade i söndags.) Planerar dock riktigt god middag så det väger upp den dåliga lunchen!


Har haft på mig blus från Topshop och jeansen är Second Skin från Cheap Monday. Armbandet är en favorit och kommer också det från Topshop. Är faktiskt lite bitter över att det inte finns någon Topshop här i Malmö, utan att en ska behöva åka till Lund för det.. Den butiken är dessutom liten. Får försöka framföra någon sorts klagan till deras sverige-ansvariga butiksplanerare och önska en här..  



NU: balkonghäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0