Måndag


Idag började nya delkursen, som också är sista för i år! Tänk att jag snart knallat genom ett års högskolestudier! (Håll tummarna för att jag fixade tentan..!) När vi var klara i skolan gick jag, Louise och Elisabeth ner till vattnet, i västra hamnen, och tog långlunch. Åt pasta (med lax och räkor, jag börjar bli vuxen!) och sen så pratade vi bort massor med tid. När jag kom hem bytte jag om till promenadkläder och tog mig en rejäl sväng utmed havet.

Dessutom lyckades jag med middagen. Skulle bli en barnvänlig (=juliavänlig) chilliconcarne, men så slutade det med att jag förutom överbliven tacoköttfärs hade i tre sorters bönor, röda linser och diverse grönsaker. Kokade ris till min hungrige pojk och sen åt vi det med rostat fullkornsbröd. Mums! Bra dag helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0