Titta rakt fram, inte runt om

 
Efter att min dator hastigt insjuknade i onsdags kväll har jag fällt en och annan tår. Nu har de ringt från Apple på Emporia och han är kurerad och frisk och redo att komma hem igen. Prislappen? 5055kr. Det gör mig mer eller mindre förkrossad men har pratat med försäkringsbolaget och det verkar som att de kommer ersätta. 
 
Nu sitter jag hur som helst på tåget nästan hemma i Norrköping med Håkans nya i öronen och känner att det blir nog bra det här ändå. Det är sol (men ska bli dåligt i norrpan imorgon..), jag har nästan helt tillfrisknat från min ilskna förkylning och jag ska träffa min familj och kära vänner. Blir dessutom så himla glad varje gång tåget rullar in i Linköping. Då är jag liksom hemma i välbekanta områden, kan börja packa ihop sakerna och ta ett par djupa andetag innan 26 minuter gått och vi rullar in i Norrköping. Jag älskar känslan av att känna igen och vara hemma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0