Your feet in the air and your head on the ground

Idag har jag överträffat mig själv och klarat något jag inte trodde jag skulle kunna för sådär ett halvår sen.. Ett 90 minuter långt spinningpass! Jag trampade på som tusan hela passet och fuskade inte och körde utan motstånd ibland som jag gjorde när jag började i januari. Nej, jag körde på som satan och de sista 20 minutrarna var riktigt jävliga, men jag trampade hela vägen in i mål. Känns riktigt bra i magen och jäkligt tungt i benen.. (Såg förskräcklig ut när jag kom hem, därav den huvudlösa bilden..)


Gjorde middag som klarar sig själv. Hade förberett potatis, purjolök och morot och lagt i vatten i kylen och kasslern låg i en påse med vitlök och kryddor. Så när jag kom hem hällde jag bara på alltsammans i en form med olja i och så vips in i ugnen. Sen kunde jag duscha i lugn och ro. När det var nästan färdig och jag fått på mig pyjamasen så la jag på ett par sparrisar. Blev faktiskt riktigt gott! Gillar när mina hitte-på-recept lyckas.


Fick mail från runkeeper också (precis som alla andra som har det) och det kändes rätt bra att malmö låg på plats fem bland städerna. Jag har ta mig tusan gjort mitt för att skjutsa upp oss dit! Dock har jag känt mig stel och öm i benhinnorna idag, så nu får jag nog vänta ett par dagar med jogging och sånt som anstränger dom, annars kan jag väl inte gå om en vecka.. Kör hur som helst stehård träning i tolv dagar nu, sen tar jag tåget hem till Norrköping och sommarlov! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

BRA JOBBAT!!

2013-05-29 @ 20:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0