Favoriter


Nummer 1: Massor jordgubbar, lite banan, några hallon och en skvätt apelsinjuice. Och så ett par nypor dinkelflingor, havregryn och bovete. (Dinkelflingorna ser ut nästan precis som havregryn men jag tänker att eftersom de har olika namn är de inte samma sak.)



Nummer 2: Ett par nävar blåbär, kanske sju jordgubbar och lite björnbär. (Men inte för mycket björnbär, det är ju egentligen inte så himla gott, men vi fick så mycket på buskarna i somras och jag känner att någon måste ju äta upp dom.) Och så en rejäl skvätt blåbärssoppa, keso (!) och lite naturell yoghurt (eller mjölk, det funkar lika bra tycker jag.)



Nummer 3: Blåbär, hallon och björnbär. En bit banan (tycker att man blir lite mer mätt då). Och naturell youghurt och litegranna keso.


Sen har jag en till favorit, men den är liksom lite dyr så här års så den gör jag inte jätteofta nu och jag har inte fångat den på bild. Men i den är det iallafall: Mango, jordgubbar, vattenmelon och hallon. Lite mindre hallon än av det andra, det räcker bara med ett par stycken. Och så lite apelsinjuice och om man vill en halv banan. Den här är nog egentligen den riktiga tredje-platsaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0