Enkel mat på restaurang Larsson


Här om kvällen lagade jag pannkakor som vi åt med mammas hemmagjorda sylt!


Och så har jag blandat ihop en egen müsli! Det är solrosfrön, gojibär, hackad mandel, linfrön, vallmofrön och vad som på förpackningen kallades för "gryn blandning" (rågflingor, havregryn, veteflingor, kornflingor och vetekli). Lite allt möjligt helt enkelt. Kände mig hur som helst mycket ambitiös. Gott blev det dessutom!


Och en dag orkade vi inte laga lunch så jag gjorde smoothie, goda mackor (som visst är en av maltes favorit maträtter), te, morotsstavar och plockade fram lite nötter. 

Kommentarer
Postat av: maja

Ser riktigt gott ut alltihop! :) Jag snor nog idén med muslin, fast utan mandel för mig. :p hälsa bror min! :)

2012-08-31 @ 09:25:32
URL: http://mavisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0