Not the foolish, not the wise

Mitt i allt packande till Asien dimper det ner framkallade fotografier i brevlådan. Jag har beställt hem en hel massor bilder från balerna, studentveckan och ja, mest hela sommaren. (Fram till tågluffen. Dom bilderna har jag inte framkallat än. Det får bli ett projekt när jag kommer hem.) Och vet ni? När jag satt med alla bilderna i knät så kände jag att fy farao vilken bra sommar jag hade. Vi kikar lite.




Så här så känns det liksom inte som lika mycket, ni får bara se en liten del (för annars skulle jag somnat innan inlägget var färdigt) men ni kanske förstår lite granna. Sommaren började med studentveckan och jag behöver väl knappast säga så mycket om den. En fantastisk start på "det nya livet". Och resten av sommaren var full med massor god mat och himla trevliga saker som t.ex. midsommarfirande på viktorias land, femkamp i fyllingarum, promenader med anna och dagstripper till lite var stans. Och jordgubbar till förbannelse.. Jag jobbade väl ganska mycket egentligen (6 dagar i veckan...) men det känns inte som det nu i efterhand. Och jag tyckte inte det kändes som det då heller.. Jag fick somna varenda natt brevid min fina pojke och jag fick handla vilken mat jag ville och äta på tider som passade mig och ingen frågade vart jag skulle när jag klev ut genom dörren. Jag till och med joggade ett par varv i skogen! (Och snälla hjälp mig överleva tills jag kan flytta hemifrån i höst!) Nu ska jag välja klänning till imorgon kväll, för då ska jag hem till Johanna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

amen du, det ser ju himla härligt ut!

2012-01-05 @ 22:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0