SVERIGE

Hej, hej, hallå!
Är hemma efter tre månader på vift, och kära hjärtanes vad det är skönt!
Allt känns väldigt konstigt och upp och ner, det är nog 30 grader kallare, dag när det brukar vara natt, alla pratar svenska, vattnet går att dricka, maten är god och jag behöver inte smörja mig i 50+ solkräm på ett par månader! Jag kommer längta tillbaka hemskt mycket, men just nu njuter jag av att mamma lagar mat och att jag får träffa alla här hemma igen. Och såklart, jag njuter en hel del av ett stort och fräsch badrum och min egna säng! Dessutom så blir jag vuxen och stor idag, och det känns jättekonstigt. Jag börjar iallafall mitt tjugonde år med träning (uppe vid sju för att infinna mig på gymmet halv nio), jag ska nämligen ta tag i det där på riktigt nu har jag bestämt. Och så är det massor beslut att ta, universitet, stad, framtid. Det blir minst sagt en spännande vår. Puss och på återseende.

Kommentarer
Postat av: Anonym

välkommen hem!

2012-03-26 @ 09:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0