Fredagsfirande


Igår hade vi en muntlig examination i skolan och för att fira att Elisabeth och jag dels hade hunnit göra ett så bra arbete på så kort tid (jag har varit hemma i Norrköping nästan hela tiden vi hade på oss att arbeta med det) och dels att presentationen gick så bra, så hade vi bord bokat på Steakhouse, på Lilla torg. (Så himla nöjd med mig själv och att jag klarade av presentationen, för vi hade massor fakta och mer än dubbelt så lång tid att prata än vad vi alls har gjort inför klassen förut och vi klarade det!) Vi började med en himla god Cosmopolitan.

 
Sen åt vi väldigt god mat! Jag tycker väldigt mycket om Steakhouse, för de har flera rätter med sådär alldeles vanlig, men väldigt vällagad mat. Det passar en kinkig person som mig. Vi satt ute under värmelampor och det gick faktiskt rätt bra, fast det kan nog ha varit sista gången för den här hösten..
Hur som helst, en mycket bra kväll med en mycket bra person! 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Duktig du/ni är! :)

2013-09-28 @ 22:27:35
URL: http://johannaaxelssons.blogg.se/
Postat av: Johanna

Duktig du/ni är! :)

2013-09-28 @ 22:27:37
URL: http://johannaaxelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0