Tisdag

Idag när jag cyklade hem från stan började Malmö kännas som min stad. Var och tittade på en studentlägenhet som var väldigt bra och som vi tackat ja till (men vi står rätt långt bak i kön så vi får den nog inte). Fikade och pratade massor med bästa Louise, som också följt med mig på visningen (Malte hade lång dag i skolan). Tände lampor i alla rum när jag kom hem, så det inte skulle kännas så ensamt i lägenheten och sen lagade jag middag. Nu blir det lite plugg innan jag slår mig ner i soffan. Känner mig både alldeles lugn och lite stressad (det är nog den där lägenheten. Om vi mot förmodan får den så måste vi gå tre månader med dubbel hyra..). Om en vecka åker jag hem till Norrköping och hälsar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0